První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zají Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli? - Klára Masařová od authora Klára Masařová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Klára Masařová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
154 |
Rok vydání |
2014 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Key publishing |