První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu. Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová od authora Irena Carpentier - Reifová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Irena Carpentier - Reifová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
149 |
Rok vydání |
2011 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Karolinum |