Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny. Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti. Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku. Jejím hlavním cílem je ukázat, jak v současném světě zformulovat a uvést do života strategii, která svou unikátností zajistí podniku konkurenceschopnost, a tím jeho přežití a další rozvoj. Autor popisuje, jak by management českých podniků měl reagovat na zásadní změny a vývojové trendy, probíhající ve světě. Jsou definovány zásadní odlišnosti operativního říz Strategie úspěšného podniku - Zdeněk Souček od authora Zdeněk Souček a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Zdeněk Souček |
Jazyk |
český |
Počet stran |
456 |
Rok vydání |
2015 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
C. H. Beck |