Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnost Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová od authora Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
254 |
Rok vydání |
2008 |
Žánr |
naučná |
Nakladatelství |
Management Press |