Logo Logo
Strategický marketing - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl
Strategický marketing - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl
Krátky popis Designový produkt Strategický marketing - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl od výrobce C. H. Beck u nás najdete výhodně od 418 Kč
Obvyklá cena
  • 418
Výrobce/Značka
C. H. Beck
EAN 9788074001208
Hodnocení
Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících marketingových teorií Strategický marketing - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl od authora Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinuscz
Autor Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl
Jazyk český
Počet stran 170
Rok vydání 2009
Žánr naučná
Typ filmy
Nakladatelství C. H. Beck
Další produkty od výrobce C. H. Beck
Další produkty v kategorii Knihy