Poslední desetiletí je v moderním světovém managementu označováno jako období bouřlivého rozvoje strategických partnerství organizací, zejména pak jejich pružných forem – strategických aliancí. Jde o desítky tisíc případů a jejich počet v globální světové ekonomice neustále roste. V české odborné ekonomické literatuře je kniha Strategické aliance se zahraničními partnery autorů Lea Vodáčka a Oĺgy Vodáčkové první prací, která tuto problematiku komplexně objasňuje, zvláště se zaměřením na aliance českých podniků se zahraničními partnery. S využitím rozboru bohaté teoretické i aplikačně ori Strategické aliance se zahraničními partnery - Oľga Vodáčková, Leo Vodáček od authora Oľga Vodáčková, Leo Vodáček a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Oľga Vodáčková, Leo Vodáček |
Jazyk |
český |
Počet stran |
140 |
Rok vydání |
2008 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Management Press |