Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak Reklama - Vysekalová Jitka, Jiří Mikeš od authora Vysekalová Jitka, Jiří Mikeš a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Vysekalová Jitka, Jiří Mikeš |
Jazyk |
český |
Počet stran |
232 |
Rok vydání |
2018 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |