V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, "umístění" kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům. Úkolem segmentace je pochopit a vyhodnotit potřeby voličů nebo jejich charakteristiky tak, aby mohla být naplánována efektivní komunikace s nimi. Marketingové plánování se zaměřuje zejména na identifikaci a vytvoření konkurenčn Politika a politický marketing - Bohumír Štědroň a kolektív od authora Bohumír Štědroň a kolektív a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Bohumír Štědroň a kolektív |
Jazyk |
český |
Počet stran |
277 |
Rok vydání |
2013 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
C. H. Beck |