Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků formou vertikální kooperace ve výše uvedených odvětvích. V první části knihy je čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do tzv. nezávislého obchodu, který zde reprezentují české obchodní firmy snažící se zlepšit svoji tržní pozici a konkurovat nadnárodním obchodním řetězcům. Jedna z dalších kapitol se věnuje specifikům malých a středních podniků včetně zpracování metodiky a modelu hodnocení jejich ú podAliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu - Marek Záboj, Ida Vajčnerová, Aleš Peprný od authora Marek Záboj, Ida Vajčnerová, Aleš Peprný a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Marek Záboj, Ida Vajčnerová, Aleš Peprný |
Jazyk |
český |
Počet stran |
88 |
Rok vydání |
2011 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Key publishing |