Zpravidla každý e-shop, každá pojistná smlouva nebo smlouva o poskytování telekomunikačních služeb a řada dalších smluv, které jako spotřebitelé uzavíráme, obsahuje obchodní podmínky, které vymezují práva a povinnosti smluvních stran. Nemůžeme s nimi nesouhlasit, jestliže chceme určitou službu využívat nebo určité zboží nakoupit. Ale protože jsou obsáhlé a nesrozumitelné, nečteme je a jen zaškrtneme na příslušném místě, že s nimi souhlasíme. Tato publikace se zabývá specifickými obchodními podmínkami ve vztazích B2C, kde jedna ze smluvních stran – spotřebitel – je ze zákona slabší stranou vyža Obchodní podmínky ve vztazích B2C - Markéta Selucká, Svatava Veverková od authora Markéta Selucká, Svatava Veverková a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Markéta Selucká, Svatava Veverková |
Jazyk |
český |
Počet stran |
184 |
Rok vydání |
2018 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Leges |