Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru – v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje. Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty. Demonstruje dokonce i to, jak strategi O značkách - Wally Olins od authora Wally Olins a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Wally Olins |
Jazyk |
český |
Počet stran |
256 |
Rok vydání |
2009 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Argo, Dokořán |