Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejic (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold od authora Ivan Nový, Jörg Petzold a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Ivan Nový, Jörg Petzold |
Jazyk |
český |
Počet stran |
160 |
Rok vydání |
2006 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |