Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hr Marketingové řízení památkových objektů - Petr Dostál, Jitka Černá od authora Petr Dostál, Jitka Černá a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Petr Dostál, Jitka Černá |
Jazyk |
český |
Počet stran |
195 |
Rok vydání |
2014 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Ekopress |