Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k ús Marketing Základy marketingu 2 - Marek Moudrý od authora Marek Moudrý a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Marek Moudrý |
Jazyk |
český |
Počet stran |
80 |
Rok vydání |
2018 |
Žánr |
zjednodušená četba |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Computer Media |