Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe. Marketing podle trhů je rozdělen do dvou na sebe logicky navazujících částí. V první, části, teorie marketingu, má čtenář možnost si oživit základy marketingu. Kniha však nezachází do přílišných podrobností, snaží se pouze zopakovat to, co j Marketing podle trhů - Jan Kincl a kol. od authora Jan Kincl a kol. a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jan Kincl a kol. |
Jazyk |
český |
Počet stran |
172 |
Rok vydání |
2004 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Alfa |