Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najd Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller od authora Philip Kotler, Kevin Lane Keller a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Philip Kotler, Kevin Lane Keller |
Jazyk |
český |
Počet stran |
816 |
Rok vydání |
2013 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Grada |