Pro obor marketingové komunikace je typické, že představuje fúzi mnoha jiných, zhusta velmi vzdálených oborů – a podobně i profesionálové v této branži se rekrutují z různých, mnohdy nejroztodivnějších specializací. Výsledek tomu ovšem často odpovídá. Je proto zajímavé pohlédnout na jednotlivé komunikační obory očima profesionála z jiného oboru. To udělal i Jan Cézar. Se čtenáři, odborníky i laiky, hraje otevřenou hru na to, co všechno nás možná nenapadlo, a přitom napadnout mohlo a mělo, přemýšlíme-li o jednotlivých oblastech marketingové komunikace. Někdy nás svými nápady autor doslova zasko I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar od authora Jan Cézar a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jan Cézar |
Jazyk |
český |
Počet stran |
200 |
Rok vydání |
2007 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
CPRESS |