Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informa Hodnota a e-business - Alena Klapalová od authora Alena Klapalová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Alena Klapalová |
Jazyk |
český |
Počet stran |
181 |
Rok vydání |
2011 |
Žánr |
zjednodušená četba |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Masarykova univerzita |