Publikace si klade za cíl přiblížit studentům geografie a příbuzných oborů, jakož i ostatním čtenářům atraktivní a aktuální odvětví geografie maloobchodu spotřeby. V průřezu je představeno několik relevantních témat, kterým je v současné době věnován zájem výzkumníků a analytiků - lokalizace, plánování, nákupní chování, preference zákazníků, fenomén maloobchodního prostředí a trávení volného času, mikroprostorové aspekty nákupního prostředí, spotřebitelská kultura a společnost, alternativní spotřeba atd. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny ukázkami ze současné praxe a přiblížením popisované prob Geografie maloobchodu a spotřeby - Jana Spilková od authora Jana Spilková a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Jana Spilková |
Jazyk |
český |
Počet stran |
246 |
Rok vydání |
2012 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Karolinum |