Logo Logo
Branded Interactions - Marco Spies, Katja Wenger
Branded Interactions - Marco Spies, Katja Wenger
Krátky popis Zlevněný produkt Branded Interactions - Marco Spies, Katja Wenger od výrobce Thames & Hudson u nás najdete po slevě od 1342 Kč.
Obvyklá cena
  • 1342
Výrobce/Značka
Thames & Hudson
EAN 9780500023709
Hodnocení
(Celkem 30 hodnocení )
Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only part of interactive brand identity; complex user experiences closely interlink conception, design and technology, and integrate consistent prototyping and testing. The importance of mobile experience has grown exponentially in recent years, while interactive ads, chatbots and digital billboards are increasingly found in the real world. The interface is now the brand, and this changes the professional profile of designers. This extensively updated edition of Brand Branded Interactions - Marco Spies, Katja Wenger od authora Marco Spies, Katja Wenger a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor Marco Spies, Katja Wenger
Jazyk anglický
Počet stran 352
Rok vydání 2020
Typ filmy
Nakladatelství Thames & Hudson
Další produkty od výrobce Thames & Hudson
Další produkty v kategorii Knihy