Než můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak typicky rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází tak Anatomie rozhodování - Richard Shotton od authora Richard Shotton a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus. cz.
Autor |
Richard Shotton |
Jazyk |
český |
Rok vydání |
2020 |
Žánr |
naučná |
Typ |
filmy |
Nakladatelství |
Via |